תפדלו – החוויה הבדואית ברהט
8.4.21 – 8.5.21
תיירות
החברה הכלכלית של רהט ערכה קמפיין תיירותי ארצי לעידוד מבקרים בפסטיבל לילות רמדאן בעיר הכולל סיורים בעיר, סעודות איפטאר עשירות בבתים המארחים, סדנאות ופעילויות להיכרות עם התרבות הבדואית.
במסגרת הפרויקט ניהלנו את קמפיין הדיגיטל לפסטיבל הכולל מכירת כרטיסים, שירות לקוחות אונליין, תוכן, הפקות ווידאו, שיתופי פעולה ייחודיים עם משפיענים וכן תיעוד וליווי האירוע ותקשורו.
לצד הנגשת העיר, תיירניה ונקודות העניין שבה, השנה הגיעו מאות מבקרים לאירועים.