Funia – Just another WordPress site

ב אנחנו עושים
את זה כבר שנים.

עוד הרבה לפני ש'מיתוג מעסיק' הפך לבאז וורד.

מיתוג מעסיק זה הרבה יותר מסרטוני תדמית משעשעים, בריכת כדורים או התרברבות בנופש החברה האחרון.

מיתוג מעסיק נכון צריך לשקף את ערכי החברה והעובדים שלה, ולהיות מבוסס על קריאטיב חכם ואסטרטגיה חדשנית.

בעולם של היום, מיתוג מעסיק דיגיטלי מדויק הוא חלק בלתי נפרד מגיוס המועמדים הטובים והנכונים ביותר בשוק.

WE DON’T FOLLOW TRENDS
WE CREATE BRANDING THAT LASTS

וככה זה עובד

This is how we do it

תחקיר

לחקור , לחפש, ללמוד את ה-DNA של החברה ולהבין מה באמת מבדל אותה בקרב העובדים . מה הקסם הזה שמייצר אצלכם עובדים שבוחרים בכם כל בוקר מחדש , למידת המיינדסט של המועמדים הפוטנציאלים והאקוסיסטם הארגוני

בניית אסטרטגיה

יצירת השפה המתאימה ביותר , ניתוח החוזקות ויצירת בידול, הכרה מעמיקה עם קהלי היעד , גיבוש המטרות והמסרים המדויקים ביותר

קריאייטיב

חשיבה על מהלכים חדשניים ואפקטיביים , קריאייטיב דיגיטלי , מעורבות בקריאייטיב למהלכים פנים ארגוניים , מיקרו קופי לפרסומים פנימיים , עידוד מעורבות עובדים

נכסים דיגיטליים וקמפיינים

בניית נכסים דיגיטליים ליצירת חשיפה , חיזוק תדמית ומיצוב לצד קמפייני גיוס מדידים ומכווני תוצאות .

הצצה קטנה

ל-CV שלנו

ג'נרל מוטורס

גיוס מאות עובדים וחשיפת מרכז הפיתוח הישראלי ואתגר פיתוח הרכב האוטונומי.

פארק הייטק גב ים

אירועי גיוס טאלנטים בהשתתפות מאות סיניורים שהגיעו ל-70 חברות הפארק.

AudioCodes

הקמה וביסוס נכסים דיגיטליים למיתוג מעסיק.

נמל אשדוד

השקת חממת סטארטאפים וגיוס כוח אדם לתפקידי מפתח מקצועיים תחרותיים בשוק העבודה.

המחקר שלנו

גאים לשתף במחקר ראשון מסוגו העוסק בהעדפות קהל העובדים\ות בענף ההייטק בישראל ובכלי השיווק והפרסום האפקטיביים בגיוס קהל היעד. המחקר שערכנו הוא כלי עבודה משמעותי לביסוס אסטרטגיית מיתוג מעסיק על סמך נתונים והעדפות של קהל הענף בישראל - ולא על סמך טרנדים חולפים.

מעבר למחקר