ג'נרל מוטורס
גיוס מאות עובדים וחשיפת מרכז הפיתוח הישראלי ואתגר פיתוח הרכב האוטונומי.
עוד הרבה לפני ש'מיתוג מעסיק' הפך לבאז וורד.
מיתוג מעסיק זה הרבה יותר מסרטוני תדמית משעשעים, ארוחות שף או התרברבות בנופש החברה האחרון.
מיתוג מעסיק נכון צריך לשקף את ערכי החברה והעובדים שלה, ולהיות מבוסס על קריאטיב חכם ואסטרטגיה חדשנית.
בעולם של היום, מיתוג מעסיק דיגיטלי מדויק הוא חלק בלתי נפרד מגיוס המועמדים הטובים והנכונים ביותר בשוק.
לחקור , לחפש, ללמוד את ה-DNA של החברה ולהבין מה באמת מבדל אותה בקרב העובדים . מה הקסם הזה שמייצר אצלכם עובדים שבוחרים בכם כל בוקר מחדש , למידת המיינדסט של המועמדים הפוטנציאלים והאקוסיסטם הארגוני
יצירת השפה המתאימה ביותר , ניתוח החוזקות ויצירת בידול, הכרה מעמיקה עם קהלי היעד , גיבוש המטרות והמסרים המדויקים ביותר
חשיבה על מהלכים חדשניים ואפקטיביים , קריאייטיב דיגיטלי , מעורבות בקריאייטיב למהלכים פנים ארגוניים , מיקרו קופי לפרסומים פנימיים , עידוד מעורבות עובדים
בניית נכסים דיגיטליים ליצירת חשיפה , חיזוק תדמית ומיצוב לצד קמפייני גיוס מדידים ומכווני תוצאות .
גאים לשתף במחקר ראשון מסוגו העוסק בהעדפות קהל העובדים\ות בענף ההייטק בישראל ובכלי השיווק והפרסום האפקטיביים בגיוס קהל היעד. המחקר שערכנו הוא כלי עבודה משמעותי לביסוס אסטרטגיית מיתוג מעסיק על סמך נתונים והעדפות של קהל הענף בישראל - ולא על סמך טרנדים חולפים.
מעבר למחקר