הלקוח
נמל אשדוד
תאריך
מרץ-אפריל 2020
קטגוריה
חברה ציבורית
על הפרויקט
במרץ 2020 מגפת הקורונה הגיעה גם לישראל, והכניסה את המדינה כולה, ואת המשק הישראלי בפרט, למשבר. נמל אשדוד מהווה השער הכלכלי הימי של מדינת ישראל, ועובדיו עובדים חיוניים לאורך כל השנה, בטח בעתות משבר כמו זה. מטרת הקמפיין הייתה להראות את עבודת הנמל לאורך התקופה, להראות את חשיבותו למשק הישראלי ואת חיוניות הנמל והעובדים.
הפרויקט כלל קמפיין פייסבוק וקמפיין אינסטגרם, הפצה גם בלינקדאין ובטוויטר, הפקת סרטונים – קריאייטיב, כתיבת תסריט, הפקה ובימוי.